Szeretik, ha Bruce Springsteenhez hasonlítják őket, de azt nem, ha szóba kerül Ark vagy a Hot Chip; annak ellenére, hogy Nicolas társproducerkedik Arknak, csakúgy, mint Jamie Lidellnek. A duó feladat-megosztási rendszere sem túl bonyolult: az egyik deliriumos francia kéri a pénzt, a másik másnapos számolja. A csapat agya Sfintescu, akinek fentebb taglalt kollaborációi sem a véletlennek köszönhetők, hiszen zenei palettáján bőszen keveri a színeket. A Nôze muzsikájában a legnagyobb egyetértésben dolgozik össze sanzon, swing, free jazz, kortárs kattanás és minimál elektronika, amit hol artikulátlan danászás, hol füstös, szívbemarkoló vokál fokoz, kivétel nélkül katartikus élményt okozva. Produceri zsenijüknek köszönhetően olyan élkiadók diszkográfiáját gazdagítják, mint a Get Physical, vagy a Karat, szoros barátságot ápolnak a Trapezzal és a Milnormodernnel. Fékezhetetlen zenei csapongásukat saját, Circus Company nevű cimkéjük teszi teljessé, amelynek égisze alatt olyan művészek felnőtté válásánál bábáskodtak, mint Dave Aju, Guillaume And The Coutu Dumonts, vagy Samim. Saját bevallásuk szerint egy parkolóőrség felállítása volt a vágyuk, de az elektronikus zenéből több pénzt tudtak harácsolni. Ezt elképzelni nem is lehet nehéz, ha végigtekintünk slágereik sikerszériáján a Kitchen/Tulip Schnaps - párostól a How To Dance albumig, majd a Pianótól és Remember Love-tól a Songs On The Rocks albumig, mely minden elektronikus zenét kicsit is érintő médium és elektronikus zenei személyiség szívébe vodkás-pezsgős nyílként talált.
© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó