A svájci származású André Schmid (aka Rozzo) az a fajta több évtizedes múltra visszatekintő rejtőzködő producerzseni, aki az online marketing helyett leginkább a stúdióban kamatoztatja kivételes tehetségét. Nem véletlen hát, hogy a több különböző álnév alatt a 90-es évek közepe óta igen aktívan tevékenykedő úriember a reflektorfény helyett többnyire az analóg hangkeltő eszközök árnyékában meghúzódva készíti a kortárs deep/tech/house éra legizgalmasabb lemezeit.
Réges-régen, élt egyszer egy Roocha és az ő hűséges barátja, a krokodil(Dj Sobek). Csak ritkán és nagyon nehezen találtak olyan helyet, ahol tetszett nekik a zene, ezért egy nap elhatározták, hogy ők maguk fogják eljátszani azokat a számokat, amiket szeretnek.
Tolouse Low Trax meditatív-repetitív kattogásától helyreáll a világ rendje. Detlef Weinrich ellenállhatatlanul építkező szerzeményeiben egyszerre dolgozik a düsseldorfi iskola nagyjainak (Kraftwerk, NEU!) motorikussága és pszichedeliája, a dub lüktetése, a Neue Deutsche Welle korlátlansága és sötét tónusai. Tapasztalatból mondjuk, ezek így együtt, válogatás nélkül atlétára vetkőzött sámánt csinálnak bárkiből.
A Budapest.Core és az Uprising Beats seregei egyesülnek, hogy inváziót indítsanak a hallójárataitok leigázására! Zakatoló ütemekkel és végtagcibáló basszusokkal támad a zombialakulat. Újfent a pokolba süllyesztjük a Kikötőt, de csak hogy megkapjátok a decemberi kemény bass adagotokat ;) A hadművelethez legendás harcosokat hívunk segítségül, Migu, Hated és Stonerice személyében, valamint az alakulatok zászlóvivői, azaz Shrapn3l és a The PSB is beállnak a csatasorba.
By forging Vatos Locos, it's like having another tribe who we can share our experiences and love of music with, especially when you don't have your own relatives around.
Szokásunkhoz híven újra jelentkezünk egy kis melegítéssel a december 7-én megrendezésre kerülő AETHER-es őrület előtt, hogy kellőképp érkezzünk meg az esti party-ra.
A mindössze 20 éves Isabelle Rezazadeh azaz REZZ gyorsan ismertté vált különleges, csak rá jellemző progresszív, technoid basszus zenéje és színpadi megjelenése miatt. Egyedi hangzásvilágára Skrillex és Deadmau5 is hamar felfigyelt.