2018-as évadunkat a tavalyihoz hasonlóan idén is eklektikával indítjuk. Adott két amszterdami kamasz, akiket a hangerő miatt a szülők a pincébe (innen a név, ugyebár) száműznek zenélni, hogy aztán suli- és egyetemi bulik kaotikus világából Tom Trago segítségével Beesmunt Soundsystem-ként belépjenek a nagybetűs klubéletbe.
Az ember, aki a szárnyát bontogató korai angol klubszcéna első tartóoszlopai közül való. Az ember, aki akkor volt és annyira jó helyen, hogy lehetett volna belőle mára fellépésenként kastélyár-gázsikat kapó fesztiválteknós, de ő inkább hű maradt a játékhoz.
Friss, tejfelszőke erő a lóherék hazájából. Denis az a figura, aki amellett, hogy finom és precíz zenéket ír, gond nélkül tesz fel egy ATB nótát is. Tőle hangos az internet mostanában, legyen az egy amúgy vállalhatatlan trekk tökéletes elhelyezése szettjében, leánykérés vagy közönség cowbell-eztetés a buli közben. A glasgow-i titán naptárában egy gombostűt sem lehet leejteni augusztusig, még éppen időben csíptük el, hogy elemi csapást mérjen a Lärmre nemzetközi befutása idusán.
Február 2-án az intergalaktikus house-tér legforróbb live produkcóját láthatjátok a LARM fúziós színpadán. A francia Leo Pol egy BodyParts vinyl (https://goo.gl/zJShbr) kapcsán karcolta meg azonnal a memóriánkat, később saját csillagot is kapott az aszfaltba, amint a Pluie/Noir kollektíva szelektoraként is jól ismert Marc Milner-rel közösen alapított IILE és Uniile Records kiadványaik sokasodtak. A klasszik 808/909-es dobgépek és további analóg műszaki cikkek gondosan összehangolt arzenáljával érlelt hangzás (https://youtu.be/xzaOR_YhGk0) a menő klubok (Fabric London, Robert Johnson, Berghain/Panorama Bar), fesztíválok és a lemezboltok prémium fakkjába pozíciózta hősünket. Tavaly már a Concrete klub rezidenseként és általában a párizsi house-techno szcéna sugárembereként adta ki az őrületes 'All I Got In Me' dupla EP-t a Concrete Music gondozásában. Egyszólam, minek máshol lenni, ha itt Leo Pol?
Oliver Ho-ként vált elismert szereplőjévé a nagy nemzetközi elektronikuszenei porondnak, majd egy rövid Raudiveként elkövetett minimal kalandozás után létrehozta ezt a sötét, inusztriális és ebm alapukon nyugvó, elemi erejű techno alteregóját. Mára olyan kiadók kapkodnak munkái után, mint a new york-i LIES Records News vagy a Regis-Karl O'Connor és James Ruskin által igazgatott Jealous God. Élő műsorát gyakran saját hangját is felhasználva színesíti, mellyel még inkább koncert jellegű egy-egy fellépése. Ezt a különleges atmoszférát ígérjük a szokásos havi rezidens klubestünkön. Reméljük megint velünk tartotok.
Most heroes do not go into their job wanting to be heroes. Most heroes will not admit that they are heroes. This time Adx and Monolit will take you on a journey you won't forget. Let’s just hope that you have the batteries to dance off your feet because they are back!
Heroes. They save and destroy our world day by day. Their superpower is nothing more but music. No doubt they are back, so thats why you should be present during their act here in the Aether.
Heeey analogue lovers! How about the classic modular groove with acid baseline + west coast techno sound while you are attending to Aether's photo exhibition by mckinal??
A Secret Roomnak köszönhetően az előző három hónapban régóta dédelketett álmainkat sikerült valóra váltanunk és bemutathattuk nektek Lee Burton, James Dexter és Chris Stussy fantasztikus zenei világát. Februárban viszont visszatérünk az alapokhoz és egy elég masszív magyar csapattal rotyogtatjuk majd meg a titkos szoba Martin Audioit. Mivel beléptünk a farsang szezonba, ezért ez a buli a "Black Edition" nevet kapta, amely a szégyenlőseknek egy fekete ruhadarabot jelent a bátrabbaknak pedig csak a fantázia szab határt.
Nem bírunk tétlenül ülni márciusig, így arra jutottunk, hogy a fabriclondon-ban rezidens Lamine-el karöltve jövő szombaton beindítjuk a Bezometer 2018-as szezonját.