Satoshi Tomiie mixeli a Renaissance kiadó Masters Series-sorozatának a legújabb részét. A japán-amerikai lemezlovas az aktuális kedvencei mellett kiadója, a Saw Recordings hamarosan megjelenő felvételeiből is bemutat párat.
Már tizenévesen is nagyon érdekelte a zene, állandóan a zenei chartokat leste és egyre inkább elbűvölte az elektronikus hangzásvilág. A Depeche Mode zenei világa volt számára a légmeghatározóbb ebben az időszakban és ez a „szerelem” volt az, amely 1995-ben arra késztette, hogy komolyabban kezdjen zeneírással foglalkozni.
A progressive-house eredetileg Nagy-Britanniából indult hódító útjára a korai 90-es években az amerikai és az európai house stílusok keveredésével, olyan születendő alirányzatok mellett, mint az italo house, az experimentális techno, vagy az ambient house. Jelenleg a legsikeresebb elektronikus tánczenei kiadványok e stílusból kerülnek ki, ha mindenképpen címkézni szeretnénk, bár ez egyre nagyobb kihívást jelent.
A diszkó,electro, funk, synthpop és az R&B stílus leszármazottja. Tipikus hangszerei a szintetizátor, dobgép, sequencer, sampler. Az első, kifejezetten house zenét játszó klub Chicagóban jelent meg Music Box néven.
[Interjú] Őrültek ezek? Vagy netán csak a modernkori underground szerzetesei? Utat törnek, de nem bozótvágóval, hanem szelíden, moslyogva, zenével, képpel, attitűddel… 3 éve még csak ketten voltak a BudapestDeepCafé projektben: Rizkid és Kormix.
Immár hetedik alkalommal DDC a Hangárban! Ezen a hideg szombaton a hazai underground house két meghatározó alakja, Naga és Beta melegíti fel a dabasi táncparkettet pót szilveszter féle képpen.