B My Lake Festival néven egy vadi új, elektronikus vonalra kihegyezett fesztivált kaptunk 2013-ban a Deadcode gondozásában a Balaton partján - egész pontosan Balatonaligán - igen masszív kárpótlást ígérve azoknak, akik esetleg nem jutottak el a Balaton Soundra vagy épp egy kicsit 'undergroundabb' elektronikus ütemekre vágynak, vagy csak simán igazán karakán nyárzásársra vágynak.
A nyárnak ugyan vége, de az idei fesztiválszezon ezzel még nem záródott le, sőt, az egyik legnagyobb durranás még csak most következik ! 2013. október 12-én a HUNGEXPO területén újra megrendezésre kerül Budapest leglátogatottabb elektronikus-zenei megmozdulása, a BÓNUSZ ELECTRONIC MUSIC FESTIVAL. A legmodernebb hang - és látványtechnikával felszerelt, három hatalmas arénában, illetve egy szabadtéri színpadon zajló fesztivál idén is a jelenkori elektronikus zenei világ külföldi és hazai éllovasait vonultatja fel.
Köszönet mindenkinek, aki részt vett a nagysikerű nyárnyitó rendezvényen, itt is a folytatás. Országjáró turnéra indul a több, mint 13 éves múltra visszatekintő mendei Club Prince csapata.
Öt évig tartó munka után végre elkészült a film, mely megpróbálja hitelesen ábrázolni a techno zene születését, fejlődését és a körülötte kialakult kultúra elképesztő méretű térhódítását. A zene hatalmáról, generációnk gyökereiről és világunk komplex megismeréséről.
A Motorcitysoul Matthias Vogt és Christian "c-rock" Rindermann közös deep house formációja, saját magukat a Pet Shop Boys deep house verziójaként szokták emlegetni.
Monika a kezdetektől harmonizált a zenével. 7 évesen zongoraleckékre járt. Főiskola után elhatározta, hogy kizárólag a zeneiparban vállal munkát. Az első állásai, a Musikexpress magazinnál és egy promociós vállatnál, a Chrysalis nevű óriáscéghez vezették, ahol produkciós managerként dolgozott olyan csapatok számára, mint a GangStarr, Monie Love és az Adeva.
Valószínűleg a Roland cég maga sem gondolta, milyen korszakalkotó változás elindítója lesz a TB-303-as analóg bassliner 1982-es piacra dobásával. A készüléket egyedül gyakorló gitárosoknak, a TR-606-os dobgép mellett használandó mechanikus basszuskíséretként szánták, az “élő zenekar a nappaliban” hatás elérésére. A szerkezetnek eleinte nem volt komoly visszhangja; a gitárosoknak nem igazán jött be a készülék, vagy csak egyszerűen nem vettek tudomást róla. A Roland másfél év, azaz mindössze tízezer TB-303-as összeszerelése után leállította a gyártást.
A dub egy létező szám változatának tekinthető, amely általában kihangsúlyozza a dobot és a basszust; a keletkező hangzás népszerű a jamaicai sound systemek tagjai körében.