Tinédzserként gyakori látogatója volt a legendás frankfurti Omen klubnak, ahol Sven Väth szettjeit hallgatva végleg megszilárdult Ericben az elektronikus zenék és a techno iránti elkötelezettség. 1995-ben, barátja, Andy Düx segítségének köszönhetően sikerült szakmai gyakorlatra bekerülnie az Overdrive stúdióba. Ugyanebben az időszakban megkezdte hangmérnöki tanulmányait a frankfurti Hangmérnökképző Intézetben.
1998-ben rezidens dj-je lett Németország egyik legnépszerűbb techno klubjának, a Palazzo-nak. Ezen idő alatt teljes mértékben kihasználta a lehetőségeket, hogy kifejlessze saját stílusát és tökéletesítse technikáját. A Palazzoban alkalma nyílhatott játszani nemcsak Németország, de az egész nemzetközi szcéna legjobbjaival, mint például Jeff Mills, Sven Väth, Chris Liebing, DJ Rush, Monika Kruse, vagy Thomas Schumacher. 2002-ben ugyancsak a Palazzoban beindította önálló klubestjét, a 'Tanz Der Familie'-t.
Szintén a 2002-es esztendőben alapította meg Udo Niebergall közreműkédésével a Beatdisaster, és Masters Of Disaster kiadókat. A két label az évek során amellett, hogy platformot biztosított Eric saját megjelenéseinek, olyan nagynevű művészek kiadványait is gondozza, mint Gayle San, The Advent, Chris Liebing, DJ Rush, Hertz, vagy a Tube Tech. Elkötelezetten támogatják a magas minőséget képviselő techno zenéket, s ennek (is) köszönhetően világszerte sikeressé tették mindkét lemezkiadót.
2003-ban elkészítette máig talán legnagyobb slágerét, a 'Ciao Bella'-t, amely DJ Rush hathatós támogatásával a nyár egyik legnagyobb klub slágerévé avanzsált. A táncparkettek zúzását tovább folytatta, s olyan neves kiadóknál tette le névjegyét, mint a CLR, a Terminal M, a Le Petit Prince, a Kiddaz FM, vagy a Compressed. Mindezeken felül remixeivel is zajos sikereket aratott és a szakma tiszteletét is sikerült kivívnia. Remixei többek között olyan nagyságok munkáihoz fűződnek, mint Mauro Picotto, Chris Liebing, DJ Rush, Hertz, Tom Wax, The Advent.
Első szerzői nagylemeze 2004 márciusában látott napvilágot Monika Kruse Terminal M kiadójánál. A 'Slave To The Beat' névre keresztelt anyag a techno zenék széles spektrumába enged betekintést és egyúttal hű tükörképe Eric elektronikus zenék iránti szenvedélyének. Második teljes hosszúságú albuma, a 'Let's Go Techno' megjelenése 2007 tavaszára datálódik, mégpedig saját, Beatdisaster kiadójánál. Az album legendás címadó dala pillanatok alatt techno klubhimnusszá vált, és ezzel Eric karrierje is újabb nagy lökést kapott. Fergeteges, elektronikus dobjátékával megvadított élő fellépéseinek köszönhetően világszerte roppant keresett művész lett, és olyan országok fesztiváljainak és klubjainak gyakori vendége lett, mint Brazília, Spanyolország, Anglia, Olaszország, Belgium, Franciaország, vagy éppen Magyarország, a teljesség igénye nélkül.
© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó