CHRISS ÉS A DIRECTION
A választás nem véletlen esett rá, itt nemcsak a szakmai tudása nyomott sokat a latba, hanem az is, hogy az egyik legcéltudatosabb lemezlovas Magyarországon. Majdnem tíz éve van a pályán és bejárt minden olyan helyet, ami meghatározó volt a klub-kultúra fejlődésében. Az első fellépései a Colosseumban voltak, majd hamarosan meghívást kapott az akkor party-élet Mekkájába a Club Speedbe. A 4000 főt vonzó klub után kezdődött egy nagyon gyümölcsöző összefonódás a legnagyobb hazai party-szervező céggel a BPM-mel, amely rengeteg fellépést jelentett a keceli Korona Clubban, olyan világsztárok elott, mint Sasha, John Digweed, Dave Seaman, stb. 1998-ban saját elképzeléseit Marioval valósította meg a Mystic Night projekten belül. Körbejárták az esttel az ország jelentősebb klubjait, ezzel rengeteg rajongót gyűjtve. 2000-ben indult útjára egy olyan különleges produkció, amely nemcsak a közönség, hanem a szakma, a szaksajtó elismerését is kivívta. Az African Dreams olyan különleges hangzásvilágot jelentett, amelyben az egzotikus fekete kongások is helyet kaptak a lemezlovas mellett.
A hazai sikereket külföldi visszajelzések is követték, amelynek keretében lehetősége nyílt arra, hogy a berlini Love Parade-on másfél millió ember előtt játszhasson. Meghívásokat kapott Prágába és Pozsonyba is, ahol hamarosan rendszeres vendég lett. Továbbá emlékezetes esteket celebrált a Homban, a Flörtben, a Pachaban és a nevéhez fuződnek még olyan nemzetközi szintű rendezvények is, mint a Eastern Exposure. Fellépő művész volt még szinte az összes hazai fesztiválon, beleértve a Budapest és Pécs Parádét, az Efotot és a Szigetet is, ahol 4 éven keresztül hevítette a hangulatot a Dance sátorban.
DIRECTION TURNÉ
A Direction 4 népszerűsítésének egyik legfontosabb eszköze a turné, amely során a művész végigjárja hazánk legjobb klubjait, érintve szinte minden megyét. A rendezvénysorozat a lemez bemutatására épül, amely keretében lehetőség nyílik szponzori megjelenésre, mind a reklámhordozókon, mind pedig a helyszínen. A tervekben 20 állomás szerepel, amelyek listája még egyeztetés alatt áll.
KIADVÁNY MARKETING
Lehetőség nyílik a kiadvány szponzorációjára is, amely összekapcsolódhat a turnéval is. A mellékelt marketing tervben szerepelnek azok a médiumok, amelyekkel népszerűsítjük a Direction 4-et. Az opcionális médiumok a szponzoráció mértékétől függenek.