Pulzar

Cikk

Idén is tarolt az MTV

Létrehozva 2007. augusztus 23.
    0.00

Idén is tarolt az MTV

A Music Television idén is a világ legértékesebb médiamárkája lett. A Business Week, üzleti hetilap minden évben összeállít egy brand listát a márkaértékek alapján. A lista élén természetesen az a brand szerepel, ami a legtöbb értéket képviseli a világpiacon, azaz egy esetleges márka értékesítésnél a legtöbb pénzt lehetne elkérni érte. Ahogy az elmúlt években, idén is a Coca Coca szerezte meg az előkelő első helyet, ismételten megelőzve ezzel a Microsoft-ot és az IBM-et.
A média brandek közül sem okozott meglepetést a győztes. 2007-ben nyolcadik egymást követő évben ismét az MTV lett a világ legértékesebb média márkája. A világ összes brandje között az MTV az 52. helyet szerezte meg, így a márkaérték 2006-hoz képest 4%-kal 6,9 milliárd dollárra nőtt. A zenecsatorna első helyezése annak is köszönhető, hogy globális médiamárkáról van szó, amely folyamatosan terjeszkedik. Októberben elindul az MTV hazai adása is, így végre magyar nyelven élvezhetik a legjobb zenetévét a hazai nézők.  

A világ 100 legjobb brandjéről kiadott listát részletesen itt tekinthetjük meg: http:/​/​www.businessweek.com/​pdfs/​2007/​0732_globalbrands.pdf.
 

© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó