Maga a tervező elismerően nyilatkozott az együttműködésről, miszerint Victoria a legmegfelelőbb karakter egy ilyen reklámhoz. Stílusikon, dinamikus nő, akire figyelnek, és éppen ezért ő az, aki a legtöbbet teheti azért, hogy az Armani alsóruházati üzletág tovább növelje nemzetközi szerepét.
Armani 20 évvel ezelőtt indította útjára nőknek készített alsóruházati kollekcióját, de ez az első alkalom, hogy egy nemzetközi celebritást kértek fel reklámarcnak.
A fotókat Mert Alas és Marcus Piggot készítették, akik korábban számos híres emberrel dolgoztak már együtt, úgymint Madonnával, Jennifer Lopezzel, vagy Scarlett Johanssonnal.
Előző Armani kampányában Victoria rövid, fiús hajjal, szolid sminkben, révetegen bámulva bele a nagyvilágba pózolt, míg az őszi-téli kampányfotók ennél sokkal dinamikusabbra sikeredtek. A feje tetején érdekes lófarokkal, erős, black look sminkben, kihívóan, macskanőként hirdeti az új fehérnemű kollekciót.
Victoria, aki mostanában mindamellett, hogy próbálja megmenteni házasságát, divattervezőként is dolgozik. A nemzetközi divatsajtó szerint nincs túl sok egyediség és kreativitás Beckham kisasszonyban, de legalább ízlésesek a ruhái.
Még több divat: www.fashiontime.hu