Milyen problémákkal kellett szembenézni az első Sensation szervezésénél?
– A Sensationt az amszterdami Ajax Arenára találták ki, tehát azt a díszletet át kell ültetni valahogy a Papp László Sportarénára, ami nem kis meló. Csak annyit mondanék viszonyítási alapnak, hogy egy Eric Clapton-koncert díszleteit és technikáját egy nap alatt építik föl, és még éjszaka le is bontják, ez a Sensation esetében négy, plusz egy nap. Sokkal jobban oda kell figyelni, gondoljunk bele, itt nemcsak zene van, hanem külön épített egyéb rendezvényhelyszínek a VIP-lelátóktól a Deluxe-termeken át a nagy Lounge-teremig.
– A Sensationt az amszterdami Ajax Arenára találták ki, tehát azt a díszletet át kell ültetni valahogy a Papp László Sportarénára, ami nem kis meló. Csak annyit mondanék viszonyítási alapnak, hogy egy Eric Clapton-koncert díszleteit és technikáját egy nap alatt építik föl, és még éjszaka le is bontják, ez a Sensation esetében négy, plusz egy nap. Sokkal jobban oda kell figyelni, gondoljunk bele, itt nemcsak zene van, hanem külön épített egyéb rendezvényhelyszínek a VIP-lelátóktól a Deluxe-termeken át a nagy Lounge-teremig.
Most milyen új problémák merülhetnek föl?
– Sokat tanultunk a tavalyiból, például új helyre kerül a keverőpult, büfé települ a legnagyobb Deluxe-emelvényre. Ezek kényelmi apróságok, inkább csak csiszolgatunk az előző év tapasztalatai alapján.
Mit mondtak először az emberek, amikor azt mondták nekik Sensation? Megragadt-e mára ez mint brand?
– Ma már sokkal könnyebb dolgunk van, mint tavaly, hiszen akkor még csak egy szűk partyréteg ismerte. Mostanra megszilárdult Magyarországon is a brand, de még mindig azt mondhatjuk, hogy aki még nem ismeri, az nézzen meg egy Sensation-trailert valamelyik videomegosztón, mi órákig mesélhetnénk, de a videók és a képek mindent elmondanak.
– Sokat tanultunk a tavalyiból, például új helyre kerül a keverőpult, büfé települ a legnagyobb Deluxe-emelvényre. Ezek kényelmi apróságok, inkább csak csiszolgatunk az előző év tapasztalatai alapján.
Mit mondtak először az emberek, amikor azt mondták nekik Sensation? Megragadt-e mára ez mint brand?
– Ma már sokkal könnyebb dolgunk van, mint tavaly, hiszen akkor még csak egy szűk partyréteg ismerte. Mostanra megszilárdult Magyarországon is a brand, de még mindig azt mondhatjuk, hogy aki még nem ismeri, az nézzen meg egy Sensation-trailert valamelyik videomegosztón, mi órákig mesélhetnénk, de a videók és a képek mindent elmondanak.
Jövőre is vállaljátok?
– Egyértelmű.
Milyen a kapcsolatotok a holland szervezőkkel, naponta beszéltek?
– Minden héten telefonos konferenciát tartunk és nagyjából, minimum napi harminc e-mailt váltunk. Mindent egyeztetünk: a technikák, menedzsment, dj-k, hotel, repjegyek, rengeteg előkészületi tennivaló akad, hogy gördülékeny legyen majd a lebonyolítás.
– Egyértelmű.
Milyen a kapcsolatotok a holland szervezőkkel, naponta beszéltek?
– Minden héten telefonos konferenciát tartunk és nagyjából, minimum napi harminc e-mailt váltunk. Mindent egyeztetünk: a technikák, menedzsment, dj-k, hotel, repjegyek, rengeteg előkészületi tennivaló akad, hogy gördülékeny legyen majd a lebonyolítás.
Pont ugyanolyan komolyan veszik a kelet-európai helyszínt, mint mondjuk Brazíliát?
– Abszolút, ez egy nagyon komoly brand, ha megjelenik valahol, akkor az utolsó díszletelemnek, lézersugárnak, szökőkútnak, táncosnak tökéletesen rendben kell lennie. Így lesznek elégedettek az esemény látogatói.
– Abszolút, ez egy nagyon komoly brand, ha megjelenik valahol, akkor az utolsó díszletelemnek, lézersugárnak, szökőkútnak, táncosnak tökéletesen rendben kell lennie. Így lesznek elégedettek az esemény látogatói.