A két magyar zenekreátor és producer ismét összedugta a buksiját, amiből aztán egy kétszámos tech house EP sült ki.
A Shameless Transition május 17-én meg is jelent. Vérpezsdítő két darabja igazi nyáreleji őrület, egy kis nu disco, egy kis tech, némi proggie és sok-sok house elemmel. Miután a két jó barát összegyúrta és kisütte az otthoni hangjegy-pékségében a kész anyagot, a friss, ropogós zenéket a brit Soundtribe Rekords-nál ki is tette a kirakatba. Chris mint a kiadó művészeti igazgatója többszörösen is fontos szerepet játszik ennél a megjelenésnél. A két felvétel közül egyébként a Transition tartalmaz több prog elemet, zsiványul beleszőve a techesebb jegyeket, s a végére mindezt egy elképesztően szép dallammal is megfejelték a szerzők. A Shameless Shamble-ben kevesebb a szőnyegszerű úsztatás-csúsztatás, és inkább a tech uralja a zenét, a főtémát pedig egy electós, recsegős hang viszi, amitől érdekes, klasszikus hangzást kap a track. Abszolút főidős darab.
Chrisnek egyébként nemrég jelent meg a neves Toes In The Sand kiadónál egy remixe a Wasteland Producer albumon, melyet Soulfindernek készített a Superconscious-ból, és amit már a tavaly Moments mixében is használt. Emellett a görög Movement címkéje alatt rövidesen kijön egy 3 számos EP-je, sőt a Mistique Music labelnél őszre várható egy másik saját EP. Itt szeretnénk elújságolni azt is, hogy a Movement egyes zenéit a kiadó tulajdonosa rendszeresen játssza hollandiai fellépései során, de még őt is meg-meglepi, micsoda fogadtatásban részesülnek a muzsikák a közönség részéről. Várható júniusban egy másik remix is, méghozzá amit Ivan Nikusevnek készített. Ha pedig valaki Krisztián februári, szerbiai fellépésébe szeretne kicsit belekóstni, hát azt is megteheti immár. Íme, a videó:
album mixben hallható most jelent meg, illetve a Moments misemen is rajta van.
Ezen kívül megjelenik hamarosan az Ivan Nikusev remix is. Amit még csupán súgva árulunk el: Chris Drifter most Slam Jr-al fog egy 15 éves technóslagert ránctalanítani, a munkálatok licenszelése éppen javában zajlik.
A Shameless Transition EP másik szerzője, Downkill, akiről ugyancsak bőven lenne mit mesélni, de most lássuk dióhéjban, mi minden történt vele legújabban!
A közelmúltban indult útjára a Pharma, az új projektet Ben Dive-val, és G.U.L.U.-vel közösen hívták életre. Itt tudtok belekóstolni a lélek legújabb gyógyírjébe: www.pharmamusic.com ; http://soundcloud.com/pharma
Mindeközben már kezdi kinőni a gyerekcipőt Downkill kiadója, amit egy szegedi kollégájával, Elfsonggal (aka Style Clash) futtatnak közös erővel.
http://www.myspace.com/liquidsurfacerecordings
http://www.myspace.com/liquidsurfacespecial
Nem is oly rég egy emlékezetes szlovákiai buliban játszottak Ben Dive-val, természetesen már a Pharma név alatt. Az Elements of Music partisorozat része volt egyébként ez a rendezvény, és a srácoknak óriási sikere volt. Downkill emellett a Consonance estek rendszeres fellépője is lett, ami egy 10 éve futó sikeres est, az alapítónak, Ben Dive-nak köszönhetően.
Chris Drifterrel is folyamatos a kooperáció: hamarosan elkészül és kiadásra kerül még néhány vadonatúj zene. Sőt a Scrubz is újraéled (ez pedig a Soundsmith-szel közös projekt). Hogy egyáltalán ne maradjanak üres járatok, Downkill a saját produkciókra is szakít időt.
Akinek pedig a fiókjában hever egy-két kiadatlan, techesebb zenéje, érdemes elküldeni Downkill Liquid Surface Special kiadójának (ami ugye a Liquid Surface sublabele). A jó hír, hogy az arra érdemes darabok nemcsak, hogy megjelennek, de Downkill saját remixet is gyárt majd hozzá, sőt neves külföldi producereket is bevon a munkába.
downkill@liquidsurfacerecordings.com
Nem gondolnánk, hogy emellett maradhat még bármire ideje az úriembernek, de mégis: a mixing & mastering munka is gőzerővel halad, rengeteg hazai és külföldi producer zenéjét véglegesíti. Ha valaki ebben az ügyben keresné meg, azt is jónéven veszi...
Eric Estornel, azaz MAETRIK, MARIEL ITO, MACEO PLEX, vagy csak egyszerűen ESTORNEL 1993 óta tekeri kitartóan a potikat és koptatja a lemezeket. Kubai származása és zenész családja révén világ életében közel állt hozzá a muzikalitás. Vérbeli művészként folyton új utakat kutatva jutott egyre magasabb szintre a zenei pályája. Állandóan buzgó kreatív vénája permanens alkotásra sarkallta, és a többi közt olyan kiadók, mint a Cocoon, az Audiomatique vagy a Crosstown Rebels, a Mothership vagy az Immigrant katalógusában meg is találhatjuk ennek nyomait. Előszeretettel kapja elő a lemezes táskájából például Sven Väth vagy Steve Lawler is az aktuális Maetrik kedvencét egy-egy húzósabb buli alkalmával. Eric ragyogó érzékkel találja el a techno, a house, a funk és az elektro arányait zenei elegyeiben, így sem besorolni, sem megunni nem lehet a szettjeit és a trekkjeit.
Soundsmith – a „hangkovács” – zenei pályafutását több mint tíz éve, 1994-ben kezdte meg, és mint minden akkori lemezlovas, Ő is a funky és a dancefloor vonalat részesítette előnyben.
Amikor '89 party-hősei, Grooverider és Fabio valamikor a kilencvenes évek elején dél-londoni (Brixton, Elephant & Castle) klubokban (leggyakrabban a Rage-ben) a hardcore-on továbblépve, addig teljesen szokatlan ritmus-patternekkel gazdagították zenéjüket – és kergették őrületbe a közönséget – még nem is sejtették, hogy e gondolatokból nő ki '97 Britanniájának mainstream muzsikája.
A Prime FM a hazai house nagy úttörőiből és fiatal ízlésformálóiból verbuvált egy olyan ütőképes kollektívát, amivel felül kívánja írni a régió e-zenei rajongótáborának igényeit.