A közel másfél éves múltra visszatekintő project Laurine Frost és Chris Plastic; a két honi dj/producer páros közös zenei vállalkozása, mely egy régen tátongó űrt igyekszik befoltozni magyar underground elektronikus zenei szcénában. Fúziós témáik egyaránt merítenek a modern klasszikusoktól a kortárs elektronikáig, az ambienttől a tört ütemeken keresztül egészen az intelligens technoid atmoszférákig. Éppoly szokatlan módon használják ki az elektronikus hangszereket, hogy a hallott hang és annak hatása valóban el tudja kalauzolni a hallgatókat szokatlan közegbe, mely egyenrangúan hat gyakorlott hallgató és laikus fül számára egyaránt. Projectjük célja, hogy a zenét mintegy információs csatornaként és nem szórakoztatóipari segédeszközként használjuk, ahhoz, hogy a közönséget már-már teátrális közegbe invitálják. Performanszuk tehát minden esetben moziszerűen közöl és hatást gyakorol de korántsem célja a közönség könnyes szórakoztatása.
Belépünk táncolva szeretett klubunk negyedik őszébe. Tekintettel arra, hogy ilyen jól bírta a mély tartományok pulzálását, megajándékozzuk némi letisztult dekorációs és fényügyi újítással is. A négy éve lefektetett alapelvek maradnak: forward-thinking, cutting edge, meg a többi szokásos hívószó. És persze Ti.
Shackleton és Kangding Ray után, a sorozat következő részében a dub, a kísérleti elektronika és a techno útvesztőiben kalandozunk tovább. A kanadai Scott Monteith alias Deadbeat az ezredforduló óta napjainkig a korszak megkerülhetetlen figurájává vált. Egyedi hangzású, minimalista technoba oltott súlyos dubjai Maurizo és Pole örökségét idézik, jóval játékosabb és felszabadultabb stílusban.
Az Interkosmos az elektronikus zene, azon belül is a kortárs, komoly művészi értékkel bíró szegmensének nyit kapukat a fővárosi klubéletben. A rendezvénysorozat célja, hogy integráljon egy bizonyos értelemben vett új műfajt és ezzel némiképp reformálja a hazai klubkultúrát, azzal hogy eddig nem látott részletességgel és odafigyeléssel koncepcióba rendezze és tálalja az utóbbi évtized legkiemelkedőbb nemzetközi előadóit. E rendezvények 2015-ös szezonjában olyan nevek kaptak helyet, akik egyenként olyan formabontó hangzással rendelkeznek, hogy az hosszú évek óta komoly globális hatással van az e-zenei szcénára.
Az ambient stílus eléggé pontatlan meghatározás, mivel nem önálló zenei irányzat. Sok eltérő stílus keveredésének eredménye, így a jazz, az elektronikus zene, valamint a klasszikus és New Age-irányzatok egyaránt építőkövei lehetnek.