1987-es, „El Sexo Sur-realista” című albumukon (az album producere Ken Thomas, aki többek között a Test Department és Bjork zenekarának a Sugarcube-ank is a producere volt) kialakították saját, eredeti „electro-flamenco” stílusukat, melyben lenyűgözően összeolvad a flamenco gitár és tánc, valamint a költészet, a szampler és a számítógép világa.
A Rennes-i TransMusicals fesztivál és más brüsszeli, hágai és barcelonai fesztiválok meghívása mellett sokféle helyszínen játszanak, adaptálva előadásukat a hely jellegzetességeihez, adottságaihoz. Fellépnek éjszakai szórakozóhelyektől kezdve elhagyott templomokban, foglalt házakban, kórházakban, autó- és hajógyárakban, utcafesztiválokon, balett színházakban és képzőművészeti galériákban.
A dramatikus városi rituáléktól és a szívbe markoló, futurista flamenco értelmezésektől a zavarba ejtő szcenikai megoldásokig a Von Magnet minden szenvedélyt kielégít varázslatos, igazi zenei csemegének számító, kísérleti előadásaiban.
A Barcelonában, Rennes-ben, Amszterdamban, Lillben, vagy Párizsban született darabjaikban helyi előadóművészekkel, táncosokkal, képzőművészekkel, zenészekkel, szobrászokkal dolgoznak, így joggal nevezhető a társulat az európai kultúra „Cybergypsy pionnerjá”-nak.
2004-ben kiadott, szám szerint a tizedik, „De L’Amaint” című albumán a „magnetikus csapat” visszatér eredeti egyvelegéhez, amelyben a flamenco ihlet vegyül a futurisztikus „elektromantikával”. Május 18-án a Millenárison is ezt a produkciójukat élvezheti a közönség.
© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó