Elmélyedt a lövöldözõs és stratégiai játékokban, majd felfedezte az Impulse Tracker nevû programot. A zeneírás remek idõtöltés volt számára, de titkon azért remélte, hogy egyszer többre is viheti.
Kezdetben mindenféle hibrid zenéket készített, az alma azonban nem esett messze a fájától, így hangtechnikus édesapja és az õ lemezlovas ismerõsei révén korán bepillanthatott az itthon éppen divatba jövõ house, trance és techno zenék világába. Otthon is gyakran szóltak ilyen zenék, az elsõ hatások tehát a szomszéd szobából érkeztek.
Elsõ nótája szemtelenül fiatalon, 15 évesen jelent meg, egy magyar válogatáson. A zenélés öröme egyre inkább magával ragadta, és elkészítette elsõ önálló lemezét. Ekkoriban a house-ra volt rákattanva, így nem meglepõ, hogy a lemez a holland house-mágus és akkori példakép Olav Basoski nevével fémjelzett Work kiadó gondozásában, a Work White címkén jelenhetett meg. Hamarosan egy remixet is elkészített a Work deLuxe-nak.
A pumpálós house után megismerkedett az akkoriban progresszív jelzõvel illetett house és trance irányzatokkal. Beleszeretett Darko Rotor címû zenéjébe, ezért muzsikáit a brit Mechanism kiadónak küldte el, a válasz pedig egy lemezszerzõdés formájában kopogtatott az ajtaján. Innentõl nem volt megállás, a remixfelkérések sorra követték egymást, készített például a Pornostar címkének (Fingerfest Inc. - Autoporno és De Loren & Colors - Nanga), újraértelmezett egy Pashka számot ismét a Mechanismnek, és remixelt a szintén brit Gravitation kiadó kérésére is.
Ezután ismét készen állt a megújulásra, elkezdett újra saját zenéket kreálni. 2004-ben a holland Cyber Records-nál mindjárt két lemezt is megjelentetett, rajtuk az Allnighter-rel és a Solaris-szal - amely egyébként helyet kapott egy Moshic Essential szettben is -, valamint az Invisible-lel és a Soulfly-jal. Januárban az Allnighter-t Stefano Greppi kétszer is pörgette John Digweed Kiss Fm-es mûsorában. Ez a lemez egyben a sötét korszak végét is jelentette, zenéi egyre dallamosabbak, kifinomultabbak, akusztikusabbak lettek, ahogy felfedezte a különbözõ programok adta lehetõségeket.
Idõnként szívesen készít dalokat cimboráival, a Snake Sedrick-kel közösen elkövetett Liquid State és Solid State címû számok az olasz Screen Recordson láttak napvilágot, a folyékony halmazállapotú nótát pedig Digweed is játszotta a Kiss FM-en. Mivel a két producer stílusa merõben más, mikor összeülnek egy közös dal erejéig, egy harmadik stílus születik.
2004 nyarán Andro hatalmas lépést tett az ismertség és az álmai megvalósulásához vezetõ úton, mikor elkészítette a Pink Floyd - Another brick in the wall feldolgozását, amit Satoshi Tomiie után rengetegen kezdtek el játszani, és nem csak a szakma, de a közönség elismerését is kivívta.
Nemrég újabb lemezszerzõdést írt alá a Cyber Records-szal az ott megjelenõ harmadik lemezére, gazdára talált a Retroid címû track is, a Method-on pedig most jött ki legújabb bakelitje Monkey Lover címmel, ami a top40-es Balance Promote Chart ötödik helyéig jutott.
Lemezlovasként elõször a Citadellán mutatkozott be, azóta sok más helyen is láthattuk, többek közt szülõvárosában Székesfehérváron, Gyõrben, Baján, Kecelen, és Pozsonyban. Aktuális dj szettjeiben house és electro keveredik törtütemû darabokkal, és abból a szempontból is szerencsésnek mondhatja magát, hogy rengeteg zenét hónapokkal a megjelenésük elõtt mutathat be a nagyérdemûnek, nem beszélve a saját, sokszor befejezetlen zenéirõl. Ezért talán nem meglepõ, hogy fõként cd-rõl játszik.
Fõiskolás lévén, év közben nehezebb beosztania az idejét és energiáját, ezért kevesebb ideje jut szenvedélyére. Leginkább önállóan szeret alkotni az otthona nyugalmában, ami néha nehezen valósítható meg, tekintve, hogy öccse egy metálbanda tagja, így stílusok kavalkádjától zeng a ház. 22 évesen azonban még mindig ugyanúgy alkot, mint nyolc éve: egyetlen számítógéppel.
© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó