A Heineken tudja, hogy mindenki legendás valamiben, ezért az elmúlt hónapokban arra buzdította fogyasztóit, hogy a Facebookon mutassák be, mennyire legendásak limbózásban, sörcsuszában, extrém sörnyitásban, madárcsalogatásban vagy szemöldöktáncoltatásban. A pályázók közül 25 tehetséget ismerhetünk meg a június 5-i Legendák Harca döntőn, ahol hírességekből álló zsűri választja majd ki azt az öt győztest, akik Mastercard Balaton Sound jegyet nyernek.
A sörmárka azonban azokat is szeretné jutalmazni, akik nem kerültek be a játékos döntőbe: a napokban indult Legendák Arca Facebook-alkalmazáson keresztül 10 szerencsés is bejuthat a Mastercard Balaton Soundra. A fesztiváljegyekért nem kell mást tenni, mint mielőbb jelentkezni, június 29-ig szakállt növeszteni, és ezt az applikáción keresztül fotókkal dokumentálni. A beérkezett fényképek közül a Facebook-oldal követői döntik el, hogy ki legyen az a 10 fő, akik a Heineken vendégeként részt vehetnek a júliusi elektronikus zenei fesztiválon.
A felhívás Müller Attilát is felcsigázta, ezért úgy döntött, csatlakozik a Legendák Arcához. Mostantól ő is Robinson Crusoe-t megszégyenítő szakállt növeszt, hogy a Heineken-reklámban szereplő férfiakéhoz hasonló arcszőrzettel jelenhessen meg az idei Mastercard Balaton Soundon.
Bárki lehet legendás arc, mindössze két fotó választja el a VIP-napijegytől.
További információ és jelentkezés: http://bit.ly/LegendakArca