Azonban talán az egy és egyetlen DJ/producer, aki folyamatosan tevékenykedett és Dj-zett az elmúlt 16 év során, az a londoni Mark Broom, aki a legfenségesebb, finoman képzett, sötét elektronikus hangok szülőatyja volt mindig is.
Már sok mindent láttál jönni-menni a techno zene körül. Melyek a legnagyobb különbségek a mostani és a pályád eleji zene és szcéna között?
Nos, mikor pályámat kezdtem, akkor még bőven nem volt ilyen kifejlett a technika, mint napjainkban. Ezért akkoriban, még a 90-es évek elején, amolyan különlegességnek számított amikor bementél egy stúdióba és ott lehetőséged nyílt zenét készíteni.
Ami a szcénát illeti, azt hiszem a régi old school időkben volt egy meglehetősen jó kis techno közösség, és nagyszerű emlékeim vannak az olyan helyekről, mint a Fat Cat Records és City Sounds [klasszikus lemezboltok], ahol együtt lógtak az akkori producerek, hallgatták a legújabb megjelenéseket. Colin Dale Kiss FM műsora is nagy különlegességnek számított a korai időkben, mivel ott a legjobb techno darabokat hallhattuk élőben és közvetlenül, hétről hétre.
Szerinted ma is futurisztikus zenei stílusnak számít a techno?
Időnként lehet. A techno terén folyamatosan tolódnak ki a határok, így számomra még mindig ez a legfrissebb zenei stílus.
Az elmúlt néhány év során az egekig rúgott a megjelenéseid száma. Hogy sikerült ez?
Nagyon termékeny korszakom volt! Jó volt több különböző kiadónak dolgozni.
Nemrég írtam alá a 2020 Vision kiadóval is, amelyet már évek óta követek.
Mely mai techno zenék keltik fel leginkább az érdeklődésedet?
Rengeteg nagyon jó zene van jelenleg, nem is lenne időm mindet felsorolni.
Nagyon szeretem Marcel Dettman egy Deetron remixét ami nemsokára a Music Man kiadónál jelenik meg, de csípem Dustin Zahn cuccait is. Ezen kívül Mihalis Safras, Ting Chuggy, és a D1 records.
Kik a mindenkori nagy hőseid?
Robert Hood az egyik legnagyobb kedvenc producerem – van valami varázs a zenéhez való hozzáállásában!
Szerinted örökké fennmarad a techno, mint zenei forma?
Hmmm...erre nem tudom a választ.
Minden közül amit eddig alkottál, melyik az a megjelenésed vagy teljesítményed amelyre a leginkább büszke vagy?
Az egyik kedvencem a ‘Twenty Nine’ a Bpitch Control alatt, a 'Visitor' album a D1 kiadónál, valamint az első szóló albumom az ‘Angie is a Shoplifter’ a Pure Plastic kiadónál.
Őszintén, gondolod, hogy a régi szép időkben minden jobb volt? Vagy még most is ugyanolyan izgalommal tölt el a techno zene, mint régen?
Még most is imádom, játszom és csinálom!