A lemez dalai pillanatok alatt a nemzetközi eladási listák csúcsáig kúsztak, és a kiadó saját top 10-es chartján belül is 8, olykor 9 helyet is több hétre birtokba vettek. A legnépszerűbb számok a ’Reversible’ az ’After The Age Of Waste’ a ’Gold Wobbler’ a ’Mosquito’ és a ’The Mermaid’ lettek.
Ez idáig annyira nem is meglepő, hiszen korábbi megjelenései is hasonló sikereket könyvelhettek el. Azonban az igazi meglepetés a megjelenés után két héttel következett be, amikor egy különálló lemez is megjelent az egyik szerzeményből, névszerint a Shibuya-ból. Az első pár napban a zene Paul Keeley féle újragondolása szerepelt jobban, és a beatport progresszív house dalai közt a huszadik hely környékéig menetelt, később viszont az eredeti verzió kezdte meg útját az Audiojelly eladási listájának csúcsáig. Nem is kellett sokat várni, hiszen a megjelenés után egy héttel már az első helyen trónolt, így a legkeresettebb és legtöbbet megvásárolt progresszív house dal lett a népszerű zenei oldalon.
„Nem számítottam ekkora sikerre” – mondta Dávid azután, hogy a dal egyszer már megjelent az albumon. „Igazából nem is tudtam róla, hogy ez történt, egy barátom hívta fel rá a figyelmem, hogy az én zeném az első az Audiojelly eladási listáján. Folyamatosan pozitív kritikákat és visszajelzéseket kaptam az album dalairól, és a legtöbben a Shibuyát emelték ki a lemez legjobb számaként, ennek ellenére először nem hittem a szememnek. Mindenképp nagy öröm ez nekem, és remélem, a jövőben is sikerül hasonló sikereket elérnem, amiért tenni is fogok!”
És valóban, a történet itt sem ér véget. A sikerek hírére új életre kelt az album másik számából készült lemez, a Reversible is, amit a Baroque és a Beatport eladási listáiból ezek után nagyon nehéz lesz kirobbantani.
© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó