Blue Daisy-t nemes egyszerűséggel akár az angol Flying Lotus-nak is nevezhetnénk. Az élő fellépöésein rendszerint gázmaszkot viselő londoni fiú elképzelései hasonlóak, mint amerikai lelki társáé. Éteri hangok, aprólékosan kidolgozott struktúrák, intelligens tánczene 2011-ben.
Hat év, hat dj… avagy 6 éves a Deaf Company! Akár egy ilyen szlogennel is kezdődhetne a Deaf Company születésnapi partyajánlója, de nem fog. A lényegre térünk: egyrészt Nyugat-Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő rendezvényszervező csapata immáron 6. életévét tölti be idén februárban, másrészt ez idő alatt nem csak a Sopron központú régió szívének, hanem hazánk székesfővárosának, Budapestnek is egyik állandó tényezőjévé is vált.
A Decknology egy új sorozat a budapesti éjszakában, amelyet az A38 Hajó legénysége és a TEST szervezőgárdája hívott életre. A szándék nem újkeletű: bemutatni a Magyarországon egyelőre csak a tudatos zenehallgatók által ismert érdekes előadókat és olyan zenei irányzatokat, amelyek a világ popkulturálisan érzékenyebb tájain jelenleg élik aranykorukat vagy éppen most bontakoznak ki bölcsőjükből.
"Az egyszerre melankólikus, lágy és érzéki, illetve eklektikus, táncorientált és élénk Mihai Popoviciu dj-szettek pedig minden partyzót mozgásra késztetnek."
A dubstep eredete a szintén "brit találmányként" aposztrofálható uk garage-ból vezethető le: a pattogó, gyors, r'n'b vokálokkal és a korai drum and bassból ismert basszusokkal megtűzdelt, alapvetően optimista kicsengésű műfajban akadtak kísérletező kedvű producerek, akik a sémát és annak tempóját - körülbelül 140 bpm - alapul véve egy sokkal sötétebb, ridegebb hangzásban kezdtek gondolkodni.
A diszkó,electro, funk, synthpop és az R&B stílus leszármazottja. Tipikus hangszerei a szintetizátor, dobgép, sequencer, sampler. Az első, kifejezetten house zenét játszó klub Chicagóban jelent meg Music Box néven.