A lázadó tinédzser ebben az időben minden zsebpénzét festékszórókra és porosodó hip-hop bakelitek beszerzésére fordította. Gyűjteményét olyan darabok ékesítették, mint Eric B. & Rakim, KRS-ONE vagy a Wu-Tang Clan lemezei. Emiatt persze bátyja, Paul, és annak jó-barátja, Sascha Funke gúnyolódásának állandó célpontja volt, hiszen őket addigra már elragadta magával a technó-láz, amihez véleményük szerint hamarosan Fritznek is csatlakoznia kellett.
Paul és Sascha 1997-ben elérkezettnek látta az időt, hogy a kis Fritzet bevezessék a tech house világába. Az első löketet a legendás berlini Suicide Circus az évi megmozdulása jelentette az ifjú titánnak, aki innentől, ha akart sem tudott volna szabadulni a műfaj hálójából. S miközben lelkesen szívta magába az új benyomásokat, egyre nevesebb klubokba hívták zenélni, mint például a WMF, Discount, Tresor vagy a Matrix. Sajnos mint minden életforma, ez is megkövetelte a maga áldozatát, és Fritz kezdett kimaradozni az iskolából, érettségije komoly veszélybe került.
Ekkor elérkezett az idő, hogy átgondolja, milyen kilátásai lehetnek a zenei pályán. Úgy döntött, hogy másik hobbiját próbálja kamatoztatni, így újságíróként folytatta pályafutását. Művészlelke azonban nem tudott sokáig ellenállni a (vissza)hívó szónak, és egy évvel később vokalistaként működött közre Sascha Funke debütálló nagylemezénél. Az album első száma, a 'Forms and Shapes' a nyár egyik slágerévé vált.
Fritz tovább folytatta énekes karrierjét, és hamarosan olyan nevekkel dolgozott együtt, mint Zky, Alexander Kowalski és Monika Kruse. Mindamellett, hogy a produceri képességeit tökélyre fejlesztette, egyedi hangzásvilágát állhatatosan alakította, csiszolgatta. 2008-ban pedig, mikor Paul 'Sky and Sand'-je napvilágot látott, a muzsikus testvérpár újra egymásra talált. A megjelenés nem csak az underground himnusza lett, de pillanatok alatt az európai toplisták élére is került.
© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó