1997-ben azonban valamilyen furcsa oknál fogva megváltozott a zenei ízlése, és a jóval igényesebb elektronikus zenei vonal felé fordult. Első állomása a mára már legendává avanzsálódott Club Speed afterhelyeként üzemelő Trance Machine-ban, ahol első kézből tanulhatott az angol illetőségű Charley Brown-tól, aki hamar bevezette őt az elektronikus zene rejtelmeibe. Akkoriban ezen a szórakozóhelyen bontogatta szárnyait Pöli és Garfield is.
Új stílusok
Az ezt követő években megismerkedett a trance, a tribal, a clubhouse és a progressive house világával is. Az akkoriban gőzerővel működő M-Sky Nigths Promotion jóvoltából körbeutazta az országot, és megfordult a mérföldkőnek számító Club Speedben és a Club Calypsoban is. Erre az évre datálható első rádiós fellépése a Rádió Bridge szombat esti mixműsorában, ahol DJ Schultz vendége volt.
Érlelődés
Az ezredfordulón kicsit elfordult a szikárabb techno hangzás felé, majd egy évvel később rezidensként közreműködött az óbudai SuperSonic Technicumban, a techno akkori fellegvárában. Később rendszeres fellépőjévé vált az Etyeki Katlan Open Air partiknak. Ekkorra tehető, hogy összeálltak és megérlelődtek benne az addig megismert és megkedvelt zenei stílusok, egységes hangzássá forrt össze a progresszív a tech-es hangzással, amelyet ma is képvisel. Hangzásvilága azonban még ma is folyamatosan formálódik, fejlődik.
Az áttörés
2001 végén született meg a Sudan projekt ötlete, amely meghozta számára a várva várt áttörést. A buli mottója „egy egzotikus parti progresszív hangzással” volt, amely egységbe foglalta a hangot a látvánnyal. Ebben az egyedi és nagyszabású produkcióban három performansz jelenetben tizenkét szereplő vett részt (öt táncos két kongás, motoros kaszkadőr, DJ, két technikus). Ausztriában, Wiener Neustadtban az Adventure Parkban debütáltak, majd körbeturnézták vele az országot. Ennek köszönhetően bekerült a FreeE magazinba, ahol interjút is olvashattunk vele, a Roxy rádió pedig Roxy Hot Mix című műsorában a parti zenei anyagát is leadta.
Kacsintás külföld felé
2002-től kezdve rendszeresen fellépett Ausztriában és Németországban.
Ettől az évtől kezdve egyre többfelé hívták játszani, hiszen neve egyre ismertebbé vált a szakmában. Megfordult az Alcatrazban (Kiskunmajsa), a Stone Music Clubban (Orosháza), a Club Flörtben (Siófok), a Koronában (Kecel), a Bocaccioban (Pécs), a City Lounge-ban (Kufstein), a Pacha-ban (Ischgl), és együtt játszhatott Slam Jr-ral, Budaival, Chriss-szel, Jutasival, Kühllel és a holland Frederikkel is.
Itthoni sikerek – külföldi sztárok
2003-ban újabb fontos fejezet kezdődött életében; rezidens lett a Pacha Budapestnél és a Coronita Music Clubban. Egy év alatt számos világhírű lemezlovas után játszhatott, így pörgetett például Steve Lawler, Hernan Cattaneo, Scumfrog és Deep Dish után is.
2004 augusztusától a Slam Jr. neve által fémjelzett Strictly! csapathoz szegődött. Ebben az évben is számtalan helyszínen megfordult, sok helyen visszatérő kedves vendégként üdvözölték (pl. a győri Gül Babában és a Cuba Libre-ben, a gödöllői Club Play-ben, a Strictly! Yachton, a bonyhádi Atlas-ban, a fővárosi Up Side Downban és a Home Clubban). Szintén erre az évre tehető produceri munkáinak kezdete. Downkill barátjával saját zenék készítésébe fogtak. Kezdetben közösen dolgoztak, majd később külön is boldogult.
2005-közepétől a mindig nyughatatlan Soundsmith szabadúszóként dolgozott tovább, és Downkillel közösen megalapította a The Scrubz nevű formációt.
2006-ban újabb áttörés következett, megjelentek első zenéik külföldön, az Oryx Records és a Toes in the Sand kiadóknál. A Frisky internetes rádió Deepest Level című műsorában vendégmixszel szerepeltek.
A The Scrubz tagjaként Soundsmith a Török Riviérára is eljutott.
© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó