A burn energiaital által létrehozott program különlegessége, hogy a verseny döntője Ibizán zajlik, ahol nemcsak kiemelkedő klubbok rezidensi pozíciót nyerhetik el a versenyzők, hanem közvetlenül tanulhatnak a DJ szakma nagy neveitől is. Ez olyan értékes szakmai hátteret és tapasztalatot jelent, amelyeket máshol valószínűleg nem szerezhetnek meg. A korábbi években olyan világsztárok tanították a versenyzőket, mint például David Guetta, Avicii, Fatboy Slim, Maceo Plex vagy Luciano.
Az idei programban öt DJ-t választanak ki a nemzetközi mezőnyből, akik Ibiza presztízs klubjainak színpadjain töltik az idei nyarukat. A Sankeys, a Café Mambo, a Zoo Project és a Privilege rezidensi pozíciójához egy kéthetes, kihívásokkal tűzdelt táboron keresztül vezet az út, két DJ legenda, Pete Tong és Carl Cox irányítása alatt. A legkiemelkedőbb versenyző egy 100 000 eurós szerződést is kap, amellyel beindíthatja nemzetközi karrierjét és elindulhat a világsztárrá válás útján.
A jelentkezéshez egy 15-20 perces mixet kell feltölteniük a pályázóknak március 15-ig, a burn energiaital facebook oldalára. A magyarországi döntősök kiválasztásában a közönség is nagy szerepet kap. Szavazataikkal rangsorolják a versenyben résztvevőket, akik közül végül a hazai szakmai zsűri választja ki azt az öt jelentkezőt, akik részt vehetnek a magyarországi döntőn. A bírák között lesz aktív DJ/producer, promóter és a zenei média képviselője is. A zsűritagok neveit a jelentkezési szakasz lezárása után jelentik be. A zsűri a mixekre leadott szavazatok alapján a legjobb 20%-ból (például 100 feltöltött mix esetén az első 20-ból) választja ki a döntősöket. A következő lépés a magyarországi mix-off döntő, ahol az öt kiválasztottnak élőben, a közönség és a zsűri előtt kell bizonyítaniuk rátermettségüket. A győztes repül Ibizára, hogy képviselje Magyarországot a verseny további szakaszaiban és megkapja az esélyt, hogy tagja legyen a jövő DJ generációjának.
További információk, jelentkezés, szavazás és a pontos feltételek a www.facebook.com/BurnEnergy oldalon.
A burn márka
A burn energiaital a világ 80 országában kapható, Magyarországon 2007-ben debütált. A fekete dobozon izzó lángnyelvek nemcsak egyértelműen megkülönböztetik a Coca-Cola vállalat energiaitalát, hanem sugállják a márka filozófiáját is. A burn, amellett hogy ellát energiával, azt a tüzet is szimbolizálja, amely inspirálja és kreativitásra serkenti fogyasztóit. Hazánkban jelenleg négyféle ízben kapható. A burn Original mellett a burn Blue Refresh, a 21% gyümölcs tartalmú burn Juiced és a burn Berry ízek érhetőek el a polcokon.