Véglegessé vált a Kreatív Csoport által május 30-án tartott Brand & Music 2 konferencia programja. Míg a tavalyi első, Alexander Bard és Ralf Lürsdorf húzónevekkel megtartott konferencia a zene és a márkák lehetséges kapcsolódási pontjaira helyezte a hangsúlyt, idén a vezérfonál az, hogy mit, hogyan és min hallgatunk, és mit hogyan és min fogunk hallgatni öt-tíz év múlva.
A Brand & Music 2 két nemzetközi sztárelőadója Joeri van den Bergh és Bartosz Witak lesznek. Joeri van den Bergh az InSites Consulting alapító tanácsadója, a How Cool Brands Stay Hot – Branding and Generation Y című könyv társszerzője Mathias Behrerrel, az MTV North Europe alelnökével közösen. A könyvet 2011-ben az Év marketingkönyvének választották. Joeri arról fog beszélni, hogy a 18 és 29 évesek körében hogyan lehet megmaradni menő márkának, a hirdetők hogyan ne váljanak cikivé a korosztály szemében és hogy ennek mi köze van az ügyfelek zenei ismereteihez.
Bartosz Witak, a Viacom kelet-európai vezérigazgatója a régió zenecsatornáiról és azok lehetőségeiről, a zenecsatorna-szegmens átalakulásáról, a zenei tartalmak életbenmaradásáról beszél majd.
Rajtuk kívül előadást tart még: Klenovszki János és Sági Ferenc (NRC piackutató) az online-offline zenehallgatásról és rádiózásról, Győri Adél (Millward Brown – TGI piackutató) a fiatalok zenei ízlésének határvonalairól, Székely Levente (Kutatópont, kutatási igazgató) arról, hogy a zenét halljuk-e vagy egyben hallgatjuk is, Kitzinger Dávid(Artisjus) az online zenei szolgáltatások problémáiról és lehetőségeiről, Kovács Tamás(Magyar Telekom, marketingszakértő) arról, hogy a nagyvállalatoknak milyen zenei tematika mellé érdemes állniuk, Bíró Attila (Mediator Group, ügyvezető) a Nestonról,Ágoston László (Moltopera, társulatigazgató) a reklám és a zene összefonódásairól, ésSzabó Stein Imre (MüPa, stratégiai kommunikációs tanácsadó) a Művészetek Palotája részvételéről a zenei tartalomgyártásban. Tehetségkutatás és zeneipar témában kerekasztalbeszélgetésen vesz részt Molnár Gábor, a Gold Record ügyvezetője,Schiwert-Takács László, az X-Faktor főszerkesztője, Peremenczky Krisztina, a Universal Music marketingigazgatója és Goneth Jácint, az UP Advertising ügyvezetője. A beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja.
Ezen kívül nemzetközileg is elismert magyar zenei startupok, a Dragontape, a Mixgar és a Zenecenter is bemutatkozik.
A konferencia május 30-án lesz az Öböl Ház rendezvényközpontban, a Kopaszi gáton. A konferencia főtámogatója a Magyar Telekom, szakmai médiapartnere pedig a Recorderzenei magazin.
Az eseményre itt lehet regisztrálni.