Ez az egyetlen időpont – a másik május 29-ei Detroit’s Movement fesztivállal együtt – az Egyesült Államokban, és mindössze csak a második megállója az előadó turnéjának.
Amikor Hawtin kiállt az új Plastikman élő műsorral a múlt hónapban a mannheimi Time Warp fesztiválon, néhányan nem tudhatták, mire számítsanak. Ugyanis Plastikman nem lépett fel 2004. óta, az egyszeri montreali Muteket leszámítva. Hihetetlen tehát, hogy azelőtt ’95-ben játszott utoljára. Időközben Hawtin hírneve, mint DJ és a Minus főkolomposa háttérbe szorította a „MűanyagEmber” ikonját. („Imádom Richie Hawtint, de mindeddig semmit nem hallottam Plastikmanről” – olvasható egy post a Coachella fórumán.)
Richie néhány változást ígér. A kihagyott időt pótlandó, ő és technikai eszközei most mindent beleadnak. Laptopokkal, analóg cuccokkal, és két-három Lemur kontrollerrel zökkenőmentesen és teljes gázzal vált irányt a borzogtató, csúszós és lassan csepegő melódiák világába, amit Plastikmantől a hagyományos acid-vonalon kívül megszokhattunk. És hogy a koncepció teljes élménnyé alakuljon, a zenét arra tökéletesen illeszkedő minőségi fényhatások kísérik, azok számára, akiknek nem elég szédítő, elsöprő és agybontó maga a szett. Végül a művész 2008-as Minuson bemutatott Synk iPhone alkalmazása teszi még interaktívabbá az élményt, és vágja földhöz a fellépések minden résztvevőjét.
Hogy még közelebb kerüljetek ahhoz, amiről szó van, nézzétek meg a videót a Time Warp-os fellépésről, vagy menjetek a színfalak mögé az újonnan a Plastikman.com-ra feltett próbafelvételekkel.