Eric Estornel, azaz MAETRIK, MARIEL ITO, MACEO PLEX, vagy csak egyszerűen ESTORNEL 1993 óta tekeri kitartóan a potikat és koptatja a lemezeket. Kubai származása és zenész családja révén világ életében közel állt hozzá a muzikalitás. Vérbeli művészként folyton új utakat kutatva jutott egyre magasabb szintre a zenei pályája. Állandóan buzgó kreatív vénája permanens alkotásra sarkallta, és a többi közt olyan kiadók, mint a Cocoon, az Audiomatique vagy a Crosstown Rebels, a Mothership vagy az Immigrant katalógusában meg is találhatjuk ennek nyomait. Előszeretettel kapja elő a lemezes táskájából például Sven Väth vagy Steve Lawler is az aktuális Maetrik kedvencét egy-egy húzósabb buli alkalmával. Eric ragyogó érzékkel találja el a techno, a house, a funk és az elektro arányait zenei elegyeiben, így sem besorolni, sem megunni nem lehet a szettjeit és a trekkjeit.
A még csak 27 éves frankfurti producer meglehetősen korán közeli kapcsolatba került az elektronikus zenével. 14 évesen szüleitől megkapta élete első analóg szintetizátorát, egy Roland MC303-ast. Azóta az elektronikus hangszerek bűvöletében él, s az évek során egy sajátos, összetéveszthetetlen zenei hangzást alakított ki.
Ilario Alicante a 2000-es évek második felének üstökösként szárnyaló felfedezettje.
A pár éve ismert wunderkid gyorsan tört az élvonalba, most a Cocoon, a Dirtybird és a Get Physical adja ki lemezeit.
Richard Bartz 1976-ban, Münchenben született. Egészen fiatal korában a rock zenéért rajongott. 15 évesen véletlenszerűen betévedt egy illegális techno buliba, amely óriási hatással volt rá, ettől kezdve a legendás Ultraworld parti sorozat rendszeres látogatója lett. A techno hangzás annyira megfogta, hogy hamarosan próbára tette magát bátyja hangstúdiójában, aki amúgy másodosztályú horror filmekhez készített „zenéket”. Néhány próbálkozást követően Richard egy demo szalaggal és a kezdők önbizalmával felszerelkezve besétált egy közeli lemezboltba, az Optimalba. Az Optimal tulajdonosa egyben a Disko B kiadó vezetője is volt, a felvételek tetszettek neki, így Richard hamarosan már ennek a híres labelnek készíthetett remixeket.
Jeroen Verheij 1990-ben kezdett zenekészítéssel foglalkozni, akkor még Meng Syndicate néven. Első megjelenése a Meng’s Theme felkerült a Vintage R&S válogatásalbumra olyan legendás nevek mellett, mint az Aphex Twin, vagy Kenny Larkin.
Oliver Koletzki (D) a 80-as években, 12 évesen, egy Commodore 64-es számítógépen kezdett el zenekészítéssel foglalkozni. Eleinte a hip-hop vonzotta, de gyorsan elfordult a breakdance és a szinti-pop felé, amikkel már az első Amiga gépeken foglalkozott. Az érettségi után Berlinbe költözött, ahol a neves Humboldt Egyetemen tanult zenekészítést és kisebb klubokban kezdett el dj-ként fellépni. 2005-ben robbant be igazán a köztudatba Der Mückenschwarm c. számával, ami Sven Väth kiadójánál, a Cocoon Recordings-nál jelent meg, Dominik Eulberg készített belőle remixet, feltűnt Pete Tong - Essential Selection c. valogatáslemezén, valamint 2005 legjobb számává választották a német Groove magazin olvasói. Ugyanebben az évben alapította meg saját kiadóját, a Stil vor Talent-et, amely elsősorban addig ismeretlen, tehetséges zenészeknek adott lehetőséget a megjelenésre, az elektronikus zenei stílusok széles skáláján. Később olyan slágerek jelentek meg itt, mint a Format B "Vivian Wheeler"-e vagy Lützenkirchen - 3 Tage Wach c. megaslágere. Ekkor fedezte fel későbbi jóbarátját, Florian Meindl-t. 2006-ban megalapították a Flash Records-t, ahol leginkább közös számaikat jelentetik meg, de több Lützenkirchen vagy Kellerkind kiadvány is ide köthető. 2007 májusában Oliver kiadta első studio albumát a Get Wasted-et, amit a partiközönség és a szakma is az egekig magasztalt.
Martin Buttrich egy varázsló, aki a hétköznapokban egy csendes, szerény fickó. Buttrich sokáig csendestársként alkotott a stúdióban olyanoknak gyártva a slágereit, mint a popcicákból álló Sugarbabes formáció vagy éppen a német elektronikus ikonnak kikiáltott Timo Maas. Érdekesség, hogy írt anno italo house darabokat is.
Dubfire „koromfekete, polírozott króm technója” már négy és fél éve ível meredeken felfelé, számos slágerlista-vezető szerzeménnyel és remix-szel. A 2009-ben megjelent "Split the Line [Dubfire Mega Remix]", mely Paul Ritch "Split" és "Walk the Line" c. számainak alkimista szimbiózisa, a lehető legjobban példázza a sötét és evokatív hangzást, amit Dubfire kifejlesztett szóló pályafutása kezdete óta.
Sis zenei pályafutásának kezdete 2000-es évek elejére datálódik, az első komoly inspiráció Karotte hatására érte, akit egy frankfurti klubban hallott zenélni.
A székesfehérvári dj lemezjátszó-mániája Naga 1998-as, Homework című mixtape-jének megjelenése óta diagnosztizálható teljes bizonyossággal.
.Guy Gerber Tel-Aviv-ban született és nőtt fel, gyerekkorában pedig leginkább a futball kötötte le idejét és energiáit.
A chilei születésű, de jelenleg Németországban élő Alejandra Iglesias eredetileg tánckarrierjét kívánta egyengetni, de aztán teljesen magával ragadta az elektronikus zene bűvölete.
A Tiefschwarz projekt megalakulását a létrehozó két testvér, név szerint Ali és Basti Schwarz 1990-re teszi, amikor is a zene iránti szenvedélyük kibontakozásaként olyan stuttgarti helyeken kezdtek el zenélni, mint az „ON-U“ (1990 – 1993) és a „Red Dog“ (1993 – 1997).
Sokan a világ egyik legjobb lemezlovasának tartják, ki Tayo és Rennie Pilgrem mellett harmadikként leginkább felelõs a ’nu skool breakz’, más - manapság talán helytállóbb - néven progresszív breakbeat-nek nevezett stílus kialakulásáért, mellyel új fejezetet nyitottak a breakbeat történetében.
Polgári nevén Fejér Balázs. A nyolcvanas évek végén került szorosabb kapcsolatba a zenével, Iván Lendül nevű zenekarával a Nap-Nap fesztiválon mutatkozott be. Egyik alapítója volt a Tilos Rádiónak, és a Törökfürdő magazin techno oldalait szerkesztette.